پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4375
-
الف
+

پخش مستند پیشکسوتان دوبله از آی‌فیلم

دو قسمت از مستند پیشکسوتان دوبله ایران روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

دو قسمت از مستند پیشکسوتان دوبله ایران به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل توکلی روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، دو قسمت از مستند پیشکسوتان دوبله ایران به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل توکلی با عنوان «آقا جلال و مستر رابرت» و «اکبر آقا، آکتور صدا» در دو بخش پخش خواهد شد.

مستند «آقا جلال و مستر رابرت» به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری استاد جلال مقامی می‌پردازد. وقتی فیلم‌های رابرت ردفورد جوان بر پرده نقره‌ای سینماهای ایران تابیده شد، صدای جلال مقامی بود که با دوبله‌اش به بازی او جان دیگری داده بود. جلال و رابرت از جوانی تاکنون با هنر خود هم پای یکدیگرند.

این مستند روزهای یکشنبه و دوشنبه، اول و دوم فروردین 1400، در دو قسمت، ساعت 23:30 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. بازپخش این مستند نیز ساعت 07:30 و 19:30 روز بعد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مستند «اکبر آقا، آکتور صدا» نیز که به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری استاد اکبر منانی می‌پردازد، هفته آینده از آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

بخش‌هایی از این مستند در استودیو ضبط مجموعه «شکرستان» و همچنین استودیو جام جم در تهران و بخش‌هایی از آن در شهر اصفهان، لوکیشن‌های دبیرستان هاتف محل تحصیل استاد اکبر منانی و میدان نقش‌جهان تصویربرداری شده است.

مستند «اکبر آقا، آکتور صدا» روزهای یکشنبه و دوشنبه، هشتم و نهم فروردین 1400، در دو قسمت، ساعت 23:30 روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. بازپخش این مستند نیز ساعت 07:30 و 19:30 روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال‌های نوروزی آی‌فیلم

خاطره‌بازی «۱۴ اینچ» با سریال «نفس گرم»

بررسی کارنامه سینما در سال ۹۹ در سینما آی‌فیلم

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر